40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası, Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası’na destek vermek amacıyla Trafik Dairesi Müdürlüğü Araç Kayıt, Muayene ve Ruhsatlandırma Lefkoşa Şube Amirliği’nde grev yaptı…
KTAMS Başkanı Güven Bengihan, gerev yerinde yaptığı açıklamada ülkenin kurumlarına sahip çıkma adına başlatılan direnişe verecekleri destek ile mücadelenin artarak devam edeceğini söyledi.
“Burada başlattığımız grevin sebebi, ne maaştır, ne mesaidir, ne çalışma saatleridir. Ülkesine kurumlarına sahip çıkan duyarlı çalışanlardır” diyen Bengihan, ortaya konan tepkiye toplumsal olarak sahip çıkılması gerektiğini belirtti.

Bengihan “Ya bu saldırılara karşı toplum olarak ortak mücadele vereceğiz, kurumlarımıza sahip çıkacağız ya da birer birer kurumlarımızı kaybedeceğiz ardından da kimliğimizi ve kültürümüzü kaybedeceğiz” ifadelerini kullandı.

Taçoy: Kamu İhale Yasası Kıb-Tek’in halka uygun fiyata elektrik sağlaması için önemli
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168002 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56814 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49466 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47281 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40167 kez okundu