40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Sağlık Bakanı Hakan Dinçyürek, Lefke Cengiz Topel Hastanesi’nde tomografi cihazının hizmete alındığını ve ilk tomografinin çekildiğini açıkladı.
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre Dinçyürek, birkaç ay önce Cengiz Topel Hastanesi’ne tomografi cihazının kurulacağını ve bölge insanına hizmet verileceğini söylediklerini, bugün memnuniyetle Cengiz Topel Hastanesi’ndeki ilk tomografi çekiminin gerçekleştirildiğini paylaştı.
Bu gelişmenin bölgeye ve ülkeye hayırlı olmasını dileyen Bakan Dinçyürek, hem bölge insanına hem de ülke insanına sağlık alanında hizmetlerin devam ettiğini kaydetti.

“Asırlık Tatların Buluşma Noktası: Yedi Bölgede Türk Mutfağı” Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde Sergilendi
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168121 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56932 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49586 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47403 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40287 kez okundu