40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Anayasa Mahkemesi önünde toplanan öğretmenlerin “Kıbrıs Laiktir Laik Kalacak” sloganlarıyla yaptığı eylemi sert bir dille eleştirdi.
Yargı kararı öncesinde konuyla ilgili sosyal medyadan açıklama yapan Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, eylemi eleştirerek, “Acaba biz mahkemelerin önüne gidip eylem yapsaydık, bu arkadaşlar ‘Yargıya müdahale ediliyor’ diyerek yaygara yaparlar mıydı? Gerçekten bu eylemler yargıya müdahale değil mi? İçerdeki yargıçlar bu yaygaralardan etkilenmeyecekler mi? Umarım Anayasa Mahkememiz, Güney Kıbrıs veya AB ülkelerindeki uygulamalara bakarak gerçek laikliğe uygun karar verirler” ifadelerini kullandı.
Kaynak : Halkın Sesi


Oymen: “Gıda, bir ülkenin bağımsızlığı ve toplum sağlığının temelidir”
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168076 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56888 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49540 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47356 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40241 kez okundu