40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Mesarya Belediyesi, İkinci Bahar Yaşam Kulübü üyelerine ‘Doğum Günü Yemeği’ düzenledi.
Mesarya Belediyesi Basın Bürosundan yapılan açıklamaya göre, Başkanı Ahmet Latif, ocak ayında doğan üyeler için düzenlenen öğle yemeğine katıldı. Personel tarafından çiçeklerle karşılanan üyeler, canlı müzik eşliğinde yenen yedi ve eğlendi.
Mesarya Belediye Başkanı Ahmet Latif, üyelerin sosyalleşmesi ve keyifli bir gün geçirmelerini sağlamak amacıyla düzenlenen yemekte, tek tek masaları gezerek, üyelerle sohbet etti. Etkinlik sonunda kesilen pasta ile üyelerin doğum günlerinin kutlandığı kaydedildi.


KTTB çam kese böceği konusunda uyardı:Biyolojik ilaçlama yapılmaması ciddi ve geri dönülmez zararlar vermeye başladı
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168132 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56944 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49597 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47414 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40299 kez okundu