40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Barış Harekatı’nın ikinci aşamasının 50. yıl dönümünde, Başbakan Ünal Üstel, Muratağa-Sandallar ve Atlılar şehitleri için mesaj yayımladı, “Rahmetle, minnetle ve özlemle anıyoruz” dedi.
Başbakan Ünal Üstel, sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla, Muratağa-Sandallar ve Atlılar şehitlerini andı.
Üstel, Barış Harekatı’nın ikinci aşamasının 50’nci yıl dönümünde, şehitlerin rahmetle, minnetle ve özlemle anıldığını belirtti.
Üstel paylaşımında, “Rahmetle, minnetle, özlemle anıyoruz” ifadelerine yer verdi.

Anma töreni kapsamında, şehit mezarları ziyaret edildi.

Sadık Gardiyanoğlu, Demirhan’daki Engelsiz Yaşam Evi’ni Yetiştirebilirsek Ekim Başı Gibi Eğitime Açacağız”
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168093 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56905 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49558 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47375 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40260 kez okundu