40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Amerika Birleşik Devletleri’nin eski Kıbrıs büyükelçisi Judith Garber hayatını kaybetti.
Garber, 2019 – 2022 yılları arasında ABD’nin Kıbrıs Büyükelçisi olarak görev yapmıştı.
Elçiliğin sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada Amerikalı diplomat Garber’in görev süresi boyunca Kıbrıs’ta BM parametrelerine dayalı bir çözümü savunduğu ve uzlaşma için çaba sarf ettiği ifade edildi.
Açıklamada, Garber anısına Perşembe gün saat 18.30’da tören düzenleneceği belirtildi.


Hafta Sonu Ülkenin Bazı Bölgelerinde Yağmur Bekleniyor
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168127 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56938 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49592 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47409 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40294 kez okundu