40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Türkiye Cumhuriyeti Lefkoşa Büyükelçiliği, yaşanan elektrik sorununun çözümü için devrede.
Türkiye Elektrik Üretim Anonim Şirketi’nden (EUAŞ) dün Ada’ya gelen Genel Müdür başkanlığındaki 7 kişilik heyet Teknecik Elektirik Santralı’ndaki çalışmalarını sürdürüyor.
Devam eden çalışmalar sonucunda, 8 nolu dizel santral ünitesi yarın aktif hale getirilmesi planlanıyor.
Türkiye Cumhuriyeti Lefkoşa Büyükelçiliği kaynaklarından alınan bilgiye göre, Büyükelçi Yasin Ekrem Serim’in koordinasyonunda sürdürülen çalışmalar kapsamında, arıza nedeniyle, tüketimin en yüksek (pik) olduğu dönemde ortaya çıkan elektrik açığının giderilmesi amacıyla EUAŞ tarafından 25 MW üretim kapasitesindeki bir mobil santralın daha KKTC’ye gönderilmesi kararlaştırıldı.

Böylelikle, hem 8 nolu dizel santral ünitesi hem de Eylül ayında devreye alınacak mobil santral ile birlikte enerjideki tüketim ihtiyacının karşılanmış olacağı, birçok sektörün etkilendiği kesintilerin en az indirileceği bildirildi.

Üstel: “Kimsenin Kuşkusu Olmasın, İktidarla ve İstikrarla Yolumuza Devam Edeceğiz”
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168109 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56921 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49575 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47392 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40276 kez okundu