40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Başbakan Ünal Üstel, Cumhuriyet Meclisi’nin, Onuncu Dönem, İkinci Yasama Yılı’nın başlaması dolayısıyla mesaj yayımladı.
Başbakan Ünal Üstel, ülke insanının menfaati her neyi gerektiriyorsa, Anavatan Türkiye ile işbirliği içerisinde yapmaya devam edeceklerini vurguladı.
Yeni Yasama Yılı’nın başlaması dolayısıyla mesaj yayımlayan Üstel, “Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin daha da kökleşip gelişmesi için yılmadan çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

Üstel, zamanın toplumsal seferberlik, birlik ve beraberlik zamanı olduğunu kaydetti.
İktidara düşen görevler olduğu gibi, muhalefete de düşen görevler olduğunu da vurgulayan Başbakan Üstel, muhalefete de bir kez daha birlik ve işbirliği çağrısı yaptı.

Tarım Dairesi yerli ve ithal birer üründe limit üstü kalıntı tespit etti
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168126 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56937 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49591 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47408 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40292 kez okundu