40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Elektrikte 1 Kasım’dan itibaren çoklu tarife dönemi başlıyor.
Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre çoklu tarifeye geçmek isteyen aboneler Kıb-Tek’e müracaat edecek.
Güneş enerji sistemi kullanan ve mahsuplaşma gerçekleştiren abonelerse çoklu tarifeden faydalanamayacak.

Çoklu tarifedeki ücretlendirmeye göre normal saatler olarak nitelendirilen 07.00- 17.00 arasında yalnızca sabit bedel ile yakıt bedeli ödenecek.
Elektrik tüketiminin en yüksek olduğu 17.00-22.00 saatleri arasında aboneler 1,2761 TL ve sabit bedel ile yakıt bedeli, 22.00 ile 07.00 saatleri arasında ise 1,1344 TL ve sabit bedel ile yakıt bedeli ile ücretlendirilecek.
BRT

Oğuz: Üreticilere yönelik kilovat başına 70 kuruşluk elektrik teşviği 1 Kasım’da yürürülüğe girecek
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168114 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56926 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49580 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47397 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40281 kez okundu