DOLAR

40,2607$% 0.13

EURO

46,7252% 0.08

STERLİN

53,9495£% 0.21

GRAM ALTIN

4.320,96%0,56

ÇEYREK ALTIN

7.017,00%0,27

BİTCOİN

4785777฿%1.4882

a

Elektrikte çoklu tarife dönemi 1 Kasım’da başlıyor

Elektrikte 1 Kasım’dan itibaren çoklu tarife dönemi başlıyor.

Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre çoklu tarifeye geçmek isteyen aboneler Kıb-Tek’e müracaat edecek.

Güneş enerji sistemi kullanan ve mahsuplaşma gerçekleştiren abonelerse çoklu tarifeden faydalanamayacak.

Çoklu tarifedeki ücretlendirmeye göre normal saatler olarak nitelendirilen 07.00- 17.00 arasında yalnızca sabit bedel ile yakıt bedeli ödenecek.

Elektrik tüketiminin en yüksek olduğu 17.00-22.00 saatleri arasında aboneler 1,2761 TL ve sabit bedel ile yakıt bedeli, 22.00 ile 07.00 saatleri arasında ise 1,1344 TL ve sabit bedel ile yakıt bedeli ile ücretlendirilecek.
BRT

0 0 0 0 0 0

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Sıradaki haber:

Oğuz: Üreticilere yönelik kilovat başına 70 kuruşluk elektrik teşviği 1 Kasım’da yürürülüğe girecek

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0