40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
Filiz- Ömer Hacıoğulları çiftinin gezip gördükleri yerlerin ve kültürlerin fotoğraflarından oluşan sergisi çarşamba günü açılıyor.
Gönyeli Sosyal Aktivite Merkezi’ndeki (Gönyeli SAM) “Fotoğraflarla yaşam” isimli karma serginin açılışı saat 19.00’da yapılacak. Sergi 3 gün sürecek.
Gönyeli – Alayköy Belediye Başkanı Hüseyin Amcaoğlu’nun açacağı sergiden elde edilecek gelirin tamamı Gönyeli – Alayköy Belediyesi Hayvan Barınağı’na bağışlanacak.
Hacıoğulları çifti konuyla ilgili açıklamalarında, toplumların sahip oldukları en büyük değeri, kimliği ve öz benliği olan kültürün gelecek nesillere aktarmanın önemine vurgu yaptı.

Çift, yaptıkları gezilerde gördükleri kültürleri sadece kendilerinde saklı kalmasının doğru olmadığına inandıklarından bu güzellik ve değerleri gelecek nesillere fotoğraflarla anlatıp, paylaşmak düşüncesiyle bu sergiyi düzenlediklerini belirtti.

Özersay: “Kalitesiz, tabela üniversiteleri konusunda acil tedbir almak zorundayız”…
1
Cumhuriyetimizi mali olarak daha iyi bir noktaya getirmek en büyük sorumluluğumuz olmaya devam edecektir
40893 kez okundu
2
Bilim Kurulu Üyesi Şener: 4-5 farklı tipte virüsle mücadele ediyoruz
36617 kez okundu
3
Dünya alarma geçti! Çin’e kısıtlama getiriyorlar.
34748 kez okundu
4
Prof. Dr . Benter’in Buluşu Kalp Krizi Geçirenlere Umut Oldu
34268 kez okundu
5
Canaltay: “Tanınma gibi bir gailemiz yok, hazır değiliz…”
33993 kez okundu