40,2607$% 0.13
46,7252€% 0.08
53,9495£% 0.21
4.320,96%0,56
7.017,00%0,27
4785777฿%1.4882
1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı çerçevesinde Geçitkale Belediyesi’nin katkılarıyla, Geçitkale İlkokulu ve Cumhuriyet Lisesi işbirliğinde ” Pembe Gün” etkinliği gerçekleştirildi.
Geçitkale Belediye binası önünden başlayan ve meydanda sona eren etkinliğe katılanlar, pembe tişörtler giyip, ellerinde pembe balonlar taşıdı ve pankartlarla farkındalık mesajı verdi.
Etkinliğe belediye çalışanlarının yanısıra, Geçitkale Kadın Meclisi ve Kadınlar Birliği, bölgedeki okullar, sivil toplum örgütleri, kurum ve kuruluşlar ile bölge halkı katıldı.

Geçitkale Belediye Başkanı Hasan Öztaş, yürüyüş sonrası yaptığı açıklamada, ülkede kanser vakalarında ciddi bir artış olduğuna dikkati çekti ve en etkin tedavinin erken teşhis olduğunun unutulmamasını istedi.
Kanser hastalarına yardım derneği Alaniçi, Dörtyol bölge sorumlusu Faika Ergeç de, derneğin yıllardır toplumu bilinçlendirmeye yönelik çeşitli faaliyetler gerçekleştirdiğini anımsatarak, hastaların % 95’inin kaybedildiği günlerden, hastaların yüzde 95’inin hayata tutunduğu günlere gelindiğini söyledi.

Yerel Seçimlere 18 Belediye ile gidiliyor
1
Cumhurbaşkanı Tatar’dan ABD’ye tepki:Bu karar, Kıbrıs konusunun çözümüne katkı sağlamayacak
2168070 kez okundu
2
Savaşan: Küçük’ün İlkeleri Mücadelemize Işık Tutuyor
56882 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Tatar Londra’da
49534 kez okundu
4
Azerbaycan-Türkiye İş Adamları Birliği ve Kıbrıs Türk Ticaret Odası arasında iş birliği protokolü imzalandı
47350 kez okundu
5
Kuzey Kıbrıs Türk Kızılayı 48 Yaşında
40235 kez okundu